Frågestund

Vad gjorde du mer i somras?
Sov hos kompisar och var ute typ.
 
Har du kille?
Nej
 
Vill du ha kille?
Kanske
 
Har du något smeknamn?
Simpit haha
 
Är du kär?
Kanske
 
 
Dansar du fortfarande?
Nja, har inte anmält mig den här terminen
 
Är din skola bra?
Nää. Lärarna är läskiga haha
 
Saknar du någon? I så fall vill du träffa personen/personerna?
Ja, jag saknar David, Amanda och Kristin, Ja jag vill träffa dem.
 
Vad heter du på instagram?
sinnitesfay
 
Sjunger du?
aa i duschen haha
 
Vad har du för kamera?
Nikon D3200
 
Har du syskon?
Ja 2
 
Vad för stil gillar du?
Jag kan göra ett inlägg om det
 
Vilken skola går du i?
Rumpskolan
 
Vill du färga ditt hår? isåfall vilken färg?
Ja jag vill tona mitt hår i rött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback