En sådan där lista

Jag lyssnar just nu på - Musik ( Ed Sheeran )
 
Jag tycker om - Min familj, mina vänner och att skratta haha
 
Kärleken är - Väldigt mysig och underbar
 
Du gillar att - Dansa, vara med mina kompisar, sjunga i duschen, vara med familjen, shoppa och sova
 
Jag är hemligt förälskad i - Hahaha ingen just nu faktiskt 
 
Sist jag grät var - Ett tag sedan
 
Min mobiltelefon är - Svart, iPhone, 
 
När jag vaknar på morgonen - Brukar jag kissa
 
Innan jag går och lägger mig - Kollar jag instagram
 
Just nu tänker jag på - Maaaaat hehe
 
Bebisar är - Hur gulliga som helst
 
Idag har jag - Varit hemma och tränat
 
Ikväll ska jag - Sova 
 
Imorgon kommer jag - Gå till skolan och vara med kompisar
 
Jag vill verkligen - Få mitt träningskort nuuu
 
Det första du gjorde imorse? - Var att svara på Gordons SMS
 
Vad åt du sist? - Lunch ( Lasagne )
 
Vad irriterar du dig på? - Dubbelmoral
 
Vem tänker du på just nu? - Min faster som är sjuk :(
 
Tror du att personen tänker på dig med? - Jag tror att hon tänker på att bli frisk och att träffa sin familj igen:(
 
Vart reste du sist? - Eritrea
 
Vad gjorde du igår kväll? - Var med familjen
 
Liknar du din mamma eller pappa? - Jag liknar båda två väldigt mycket
 
Ler du ofta? - Alltid!! Jag är oftast glad
 
I vems säng sov du i igår natt? - Min egen
 
Gillar du skolan? - Inte prov och läxor. Men allt runt om
 
Värsta ämnet? - Matte
 
Favorit ämne? - Samhällskunskap och spanska
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback