Dålig uppdatering

Sorry för så dålig uppdatering! Har haft så himla mycket läxor och prov så då har tiden gått till det. Jag har även varit sjuk i två dagar, då jag bara låg och sov hela dagarna.
Ska verkligen försöka att bättra mig. 
 
Under helgen kommer det inte komma upp så många inlägg men jag hoppas att jag finner tiden till minst ett inlägg per dag. 
 
Under helgen ska jag sova hos en kompis. 
Det kommer gå till såhär.
På fredagen efter skolan så drar jag och en kompis till gymmet, efter det blir det hem och duscha för min del. Senare kommer jag packa allt jag ska ta med mig. Efter det kommer jag dra till samma kompis som jag tränade med och möter då även Moa på vägen, eftersom att båda ska sova där hela helgen. 
Yeeey! Kommer bli så nice. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback