Hos Linn

Hejsan.
Just nu är jag hemma hos Linn. Är hos henne helt ensam, eftersom att Linn hade lovat Stella att följa med henne till tandläkaren. Och Linns mamma gick precis till jobbet, så jag är ensam. 
 
Idag har jag inte varit på mitt bästa humör. Har faktiskt gråtit sedan 7 imorse. 
Ja, det har hänt en grej men vill inte ta upp det på bloggen. 
Har gråtit på lektionerna osv men några personer fick mig på bättre humör och kollade även på en rolig film i skolan som fick mig att garva haha. 
 
Det kommer ingen bild just nu eftersom att jag inte har några på Linns dator. :/
 
Puss! 

Kommentarer
Moa säger:

Puss, finns alltid här för dig ❤

Svar: Tack! :*
Sinnit Tesfay

2013-05-30 | 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback