2 dagar

OMG just 2 days left ahh.
Dagarna har gått så himla snabbt.
Först var det 90 sedan 40 och nu 2, det är helt sjukt hur snabbt detta halv år har gått.
 
Det ända jag tycker är lite tråkigt, är att jag missar skolavslutningen.
Man vill ju lixom säga hejdå till alla, eftersom att jag kanske inte träffar allihopa under lovet.
Är ju borta till 12 juli och då hinner man inte träffa alla på den månden som är kvar.
Anyway, riktigt tråkigt iaf.
 
Jag var i skolan i måndags och kände mig lite dålig men stannade kvar till dagens slut.
Sedan på vägen hem kände jag mig yr och nästan spyfärdig. Ushh.
Igår var jag hemma eftersom att det inte hade gått över under natten och idag var det precis samma sak men hade även feber. Ännu värre. Stannade alltså hemma idag också.
Till lunch  åt jag havregrynspannkakor med banan, riktigt gott faktiskt.
Jag som inte gillar banan haha. Det är även nyttigt.
För er som vill ha receptet:
 
1 dl havregryn
2 ägg
1 dl mjölk
1 banan
Blanda alla ingredienser i en bunke och stek, lätt som en plätt!
 
Inte min bild, men det såg ungefär ut så här!
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback