Yesterday

Igår var jag hemma tills mamma ringde mig och fråga om jag ville gå ut och kolla på kläder. 
JAA, sa jag ju såklart haha. Mycket roligare att vara ute än att vara inne hela dagarna. :/ 
 
Jag fick med mig hem lite kläder som är som presenter, eftersom att jag fyller år imorgon. YEEEY!!
Fick med mig en jätte fin väska som jag kommer ta lite bättre bilder på senare imorgon. 
 
Senare igår kväll satt jag mamma och mina syskon på balkongen som har fått fina stolar och ett bord. :)
Ska bli kul att tillbringa kvällarna där med familjen och kompisar. 
 
Imorgon kommer tjejerna hem till mig på min födelsedag. Ska bli riktigt kul. Besides, har jag inte träffat Amanda på jätte länge så ska bli riktigt kul att träffa henne. 
 
Mates!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback